Välkommen hit till min blogg -

fredag 25 september 2009

Fredag

så var det fredag igen... härligt.. kunde varit fler såna varje vecka... det är nåt speciellt med dom.. husse kommer ju hem vid lunchtid....då..

denna morronen började inte bra för mej.. när gått en morronsväng med husse.. o vi kom hem.. vad var detta??!! matte stod i köket.. hmm.. jisses.. vad skulle hon uppe vid den tiden o göra??!!

hungrig muttrade hon.. hmm.. ja.. o vem är inte det??!hon fick sin skål med fil .. o sedan satte jag henne vid datorn .. så fick hon roa sej själv med sina spel.. o jag.. tassade ner o la mej i soffan när jag fått iväg husse..

matte lär väl ändå landa där så småningom.. hon går inte så långt ifrån soffan så....

denna helgen ska vi bara ta det lugnt.. jag saknar min husvagn men.. ja vi blir hemma för husse har ju jouren..

nu ska jag vila igen.. matte är klar på toa o ska väl spela spel igen...

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Ja Coky det är väl skönt att hon sitter vid datorn matte. Ingen bebis på gång han ångra sig. Själv har jag helledigt skruttat runt mellan sängen och datorn. Slicka matte och husse från mig. Frustreande Änglamora-mora....snart!!!