Välkommen hit till min blogg -

onsdag 16 september 2009

onsdag? eller?

ja vi är helt förvirrade när det gäller dagarna jag o min matte... men vi tror att det är onsdag idag..

det är lite disigt väder ute.. solen kämpar att ta sej igenom.. men.. det verkar vara svårt.. i går fick vi i allafall sol till slut.. härligt.. vi satt ute o filade mina klor .. vilken fin uppfinning det där .. så man slipper att klippa klorna..

jag har precis varit ute en sväng.. passade på att köra några varv på gräsmattan... testade en ny teknik.. körde ner huvet när jag sprang.. men.. inget att rekomendera om man inte har full kontroll över hur lång nosen är.. jag drog min i det höga gräset.. ja vi har rätt högt gräs.. men det är härligt att rusa fram i .. man blir lite våt på mornarna.. men.. vaddå??!! det torkar snabbt när jag gnider mej mot mattes täcke i sängen..

fast....

idag hann hon före mej upp o slog igen sovrumsdörren precis när jag skulle rusa in o upp i sängen.. lite snopet blev det.. men.. det finns ju faktiskt ett par mattor kvar i huset.. o dom torkar..

nu ska jag lägga mej en stund o vila... innan det är dags att lägga sej i soffan o sova..

haj o gobaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: