Välkommen hit till min blogg -

lördag 19 september 2009

Stressig helg

ja detta blir en lite stressig helg..

idag ska jag in till min polare... han som gärna vill bestämma över mej.. ni vet.. vi ska ha några timmar för oss själva.. för matte o husse ska till Linda o Steen o jag får inte följa med.. dom ska nämligen till Köpenhamn i Danmark..

jaja.. jag kommer nog ha det bättre .. jag tänkte att vi skulle ha inflyttningsfest.. o bara mysa o ha lite killsnack o .. ja ni vet.... ut o kolla lite på tikarna i stan..

i morron ska vi åka upp o ta ner förtältet.. det är dags nu säger matte.. för hösten närmar sej med stora steg.. ??!! aha. kan inte hösten gå med pyttesteg i stället??!!

nu ska jag packa ut mina saker i bilen o sedan bär det iväg..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: