Välkommen hit till min blogg -

onsdag 2 september 2009

vart tog gårdagen vägen??

jisses den dagen bara smälte undan... ja det var ju sol... härligt.. jag fick solat en del o har en härlig färg i pälsen..

jag skällde lite på grannarna.. speciellt när Tyson gick förbi.. den store rottisen längre bort på gatan.. jag har väldigt svårt för honom.. jag skällde så att min solstol höll på att välta bakåt.. matte fångade mej i sista sekund.. jisses. det kunde ha blivit aningen pinsamt...

grannen kom över en liten stund.. hon måste ha saknat mej för hon kom med en blomma.. hmm sa matte har massor av såna redan men...  ja sedan när hon kikade på sina egna blommor så... visade det sej att dom såg rätt vissna ut... så hon behåller blomman... själv.. verkar det som...

husse var på fotomöte på kvällen.. så jag o matte hade huset för oss själva.. katterna var ute... hmm.. fattar inte varför.. jo. vädret.. det var så härligt väder i går kväll.. varmt.. jag tog ut matte på en sen kvällsrunda.. på gräsmattan.. o hon gillade det verkligen.. härligt väder sa hon.. men nu vill jag in o pyssla lite.. hmm.. ja hon satt fullkomligt fast i pysslet i går kväll.. har kommit i gång sa hon o klistrade o hade sej.. husse gick o la sej.. o jag la mej i korgen i pysselrummet. ville ju inte lämna matte ensam.. vet ju inte om hon smiter ner till kylen.. men.. av nån konstig anledning så vaknade jag .. mitt i natten.. i ett mörkt rum... på golvet.. hmm.. o matte hade gått o lagt sej.. utan att säga till mej.. hmm.. jaja.. kanske hon sa nåt.. för jag var ju tydligen på väg ut från rummet för jag låg nästan på trösklen.. gått i sömnen???

nu är det dags för vila igen.. jag o matte klev upp ur sänghalmen för en timme sedan o jag börja känna mej lite trött igen

baj baj

coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: