Välkommen hit till min blogg -

onsdag 23 september 2009

fin i pälsen

ja idag är jag fin i pälsen.. jag gick med matte ner till duschen o passade på att duscha.. det behövdes... o det var härligt att få bort sommarens damm.. o ...

min nya medlem i nynäsfancluben kommer nog idag... jag hörde det ryktas i allafall.. att han var på g... o .. tänk om jag hade fått vara med o ge honom hans första slick på nosen välkomnande..

igår tog vi det bara lugnt.. samma i måndags.. jag var ute på gräsmattan o sprang några race.. det var ungefär vad jag orkade.. o på kvällarna har jag tagit med mej matte o i går även husse på en liten sväng.

men det är lite jobbigt.. hmm.. det blåser ju.. o det är svårt o hålla svansen på ett stolt sätt... o gissa om det killar.. hmm.. under svansen..

nu ska jag vila lite.. det tar på krafterna o duscha.. speciellt efteråt.. vilket jobb o torka pälsen.. jag har ju liksom blivit rätt långhårig.. snygging säger matte.. jaja.. det är inte hon som får gnida sej mot badlakan o mattor o golven för att få en lagom go finish i pälsen...

apropå det så passade jag på o våttorka golven lite oxå...

nu ska jag ner o vila.

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: