Välkommen hit till min blogg -

måndag 21 september 2009

Vilken helg!!!

i lördags skulle husse o matte till Linda i Köpenhamn.. så jag åkte in till min polare i stan.... först gick vi en sväng o kollade .. hm.. nosade av läget.. schysst ställe han bor på.. o sedan gick vi upp så jag fick kolla av stället han bor på.. tjusigt.. jag ska nog ta med husse o matte dit nångång..

sedan var vi o kollade skogen som ligger i stan.. wow säger jag bara... cool ställe.. dit ska jag försöka få matte att köra.. gisses va där var att lukta på..

senare på dagen så tog vi bilen o åkte till en polare till min polare.. o vad fanns det där??!!?!!??!!

DSC00025
foto: taget av min kompis..

jo två tikar!! vilken överraskning.. det är Inez o Astrid.. tror jag dom hette.. vi hann inte med o snacka så mycket för vi lekte.. o jisses va kul.. vilket utrymme dom hade att springa på.. det var sååå härligt.. jag gjorde ett par svängar med racing ... för att impa lite.. o vad händer.. jo jag grävde en djup fåra när jag hade nosen för långt ner.. men som avslutning så slog jag en .. typ kullerbytta.. 

sedan ringde matte o sa att domvar hemma??!! hmm.. synd för jag hade ju skitkul.. men.. jag hoppas att det blir fler gånger..

när jag kom hem så var jag helt slut.. det hade ju varit en heldag.. jag slocknade rätt tidigt.. o sedan.. hmm.. så skulle viupp tidigt på söndagen oxå.. hmmm...

vi skulle till husvagnen o riva förtältet.. suck o stön.. jaja.. Jonna var ju där o hennes matte har ju alltid en massa gott o bjuda på.. i går smugglade hon till mej lite kaka när hon trodde att matte inte såg..

det var rätt tomt där uppe nu.. Loke o dom hade plockat ihopa allt o ställt hos grannarna.. hans husse talade om att dom skulle byta husvagn.. hmm.. den dom hade var det väl inget fel på??!! jag har varit där o sniffat runt.. helt ok.. men jag får nog kolla in deras nya till helgen.. jag får be Loke visa mej runt..

nu ska jag vila.. har ju enhel del sömn att ta igen..

natti

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: