Välkommen hit till min blogg -

fredag 1 januari 2010

God Fortsättning

god fortsättning på det nya året..
hur hade ni det??
jag hade det kanonbra.. låg i soffan o njöt... när det smällde som mest så stod jag o kollade i köksfönstret.. snyggt.. men,, jag fattar inte varför .. varför måste människorna föra sånt oväsen när dom ska fira nytt år???!!!?? man kan väl ha trevligt ändå..
MEN
idag kommer det som är farligt för oss jyckar,.....
nämligen allt skräp som kommer av raketerna,, alla vassa plastbitar som ligger på marken...
så se er för alla mina kompisar..
o ha en god fortsättning..
nu ska jag kolla på Dennis på tv..
Coky
den bloggande cockerpoon

2 kommentarer:

Summer, Yoda o Romeo sa...

God fortsättning på det nya året önskar vi dig.

Ullas Bloggar! sa...

Hej Coky Gott Nytt 2010 tänk snart har det gott 2 år sen du föddes,vad tiden går. Vill så gärna träffa dig men vi får se. Min rese kompis fick en människo valp,och han har snurrat mitt hjärta runt pekfingret. Du dina mänisko systrar ska väl inte ha människo valpar??? För då får du problem,men vi får väl hjälpa dig. Dom är mysiga dom där valparna. Men jag skulle nog oroa mig för matte,som redan är virrig. Saknar er så mycket kramar i massor från din fanclub med Änglamor i spetsen.