Välkommen hit till min blogg -

onsdag 13 januari 2010

Kära Dagbok

ja matte har sagt att jag är snart 2 år o då måste jag lära mej att man kan inte skriva vad som helst på sin blogg..

aha??!! som vaddå??!!

ja menade hon .. du skriver ju nästan bara negativa saker om mej o husse.. folk kan ju tro att du har det jättesvårt som hund i detta huset.. o det har du väl inte?? nää svarade jag.. jag har det jättebra. nästan lika bra som husse…får gott när ni äter.. o mat o varm säng.. allt som ni har. o jag får följa med er överallt.. nästan... hmm men.. jag har ju ingen egen dator.. o jag har ingen egen tik..

Stopp där sa matte. du är inte tillräckligt vuxen för att flytta ihop med en tik.. där går gränsen.. och föresten är du kastrerad så du ska inte tänka på en tik.. njae sa jag.. för mej så går det med vad som helst.. som rör på sej.. hehe.. Du har katterna sa matte.. det räcker. dom rör på sej..än så länge……….och det där med datorer.. du använder tydligen min.. eller hur.. tja sa jag.. det verkar vara rätt fint väder ute idag..

haj o gobaj.. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: