Välkommen hit till min blogg -

onsdag 27 januari 2010

Frukost i sängen??!! glöm det!!

ja naturligtvis så trodde jag att jag skulle få frukost serverad i sängen .. idag.. på morronen… men tji fick ju jag.. lite pussar o klappar o grattis på födelsedagen.. inget annat.. inte ett enda ben.. hmm!!

jag låg ändå kvar länge.. gick inte ens upp med husse..  tänkte att ligger jag här o låtsas sova så kommer dom nog o överraskar mej med ben i sängen eller liknande.. men hallå!!!

det kunde jag ju glömma..

sedan när matte gick upp så följde jag med henne .. o vi gick ut och lekte lite på gräsmattan.. hmm det kommer ny snö idag… jisses hur ska allt kunna smälta?? jag gjorde några tappra försök att smälta undan lite snö genom att lägga mej o rulla runt o sånt.. men.. insåg att det inte funkade så jag tog med matte in igen.. hon var full med snö så jag fick rista henne lite innan jag kunde ta in henne..

när vi kom in så satte jag mej i hallen o väntade..

DSC01373

o väntade.. matte undrade vad jag höll på med..

hmm sa jag.. EN ENDA GÅNG i hela mitt liv fyller jag 2 år.. o var är presenterna???!!!

öhh ähh.. hmm.. matte visste itne riktigt vad hon skulle säga. men så fick jag lite godis o traskade in i soffan o la mej o väntade där i stället..

GRATTIS alla mina syskon var ni nu finns!!! Stella o Maja vet jag ju var ni finns.. men de andra??!!

Coky

den bloggande cockerpoon

2 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

GRATTIS på födelsedagen!

Stackare, fick du inga presenter alls?

Marita sa...

Grattis önskar grannen;)) Jag har några kotletter kvar, vill du att vi ska lägg de i din låda?