Välkommen hit till min blogg -

måndag 18 januari 2010

jaha.. så var det dags igen……..

jag som trodde att vintern var slut.. men jisses vilken överraskning när jag klev ut i morse.. det hade kommit vit mjuk luddig härlig ny snö… wow.. härligt.

men..

bara det att ingen vill vara ute med mej.. både matte o husse är dåliga.. husse var ju kass redan första veckan o han har fortsatt nu.. var lite bättre nån dag men.. tja.. han är inte mycket att räkna med…

o beträffande matte.. ja henne ska man inte räkna med alls.. hmm.. kan man göra det annars??!!

jag läste idag om en hundbloggkompis.. som hade mist sin “hundsyrra”… jobbigt.. jag önskar jag bodde närmre så jag hade kunnat uppmuntra med lite bus..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Summer, Yoda o Romeo + Zäta o Hera sa...

Vad synd att du inte får rusa runt så mycket i den nya snön som har kommit hos dig. Här där vi bor är det bara slask, inget kul alls.