Välkommen hit till min blogg -

söndag 17 januari 2010

Tassarna fulla!!

ja jag har massor att sköta här…

husse har varit hemma från jobbet några dagar o han har varit megaförkyld… vet ni hur jobbigt det är med en förkyld husse??!! matte var ju lite kass veckan innan..

men

vem börjar snörvla o ha sej i går kväll.. jo matte.. o nu är hon oxå megaförkyld.

i går kväll så knackade det på dörren.. jisses ylade jag.. vem kan det vara.. o såååå glad jag blev..

det var Jonnas matte o husse.. o jonnas husse började genast leka med mej..

jag var så otroligt glad att se dom att jag inte kunde vara stilla… svansen levde sitt eget liv..

visst ja..

GRATTIS JONNA .. som fyllde år i förrgår… jag har ju som sagt haft tassarna fulla .. kunde inte komma ifrån ..

tidigare på dagen var det Melodikrysset-. det brukar matte o husse försöka lösa.. tillsammans med Figo o Miros matte o husse.. o igår så hade dom direktkontakt.. på nåt skumt sett.. dom hade lyckats få in hela havanaisfamiljen i husses dator.. hmm jag hörde rösterna men.. såg dom inte i fönstret o dom kom inte genom dörren heller.. helskumt..

nu ska jag fortsätta vårda min förkylda familj.. dom behöver värmas lite då o då..o jag talar även om när det är dags att äta nåt….

haj o gobaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: