Välkommen hit till min blogg -

tisdag 21 april 2009

var tog måndagen vägen????

Måndagen bara försvann... jisses vilken snabbdag.. jag öppnade knappt ögonen på hela dagen... ja.. när vi var ute så gluttade jag lite så jag inte gick in i stolpar....

men jag var så trött efter helgen så jag tror att jag nästan sov bort hela dagen..

o jag var så lycklig när jag fick med mej matte o husse på en snabb toa sväng på kvällen... jag såg till att det blev en mycket snabb runda för jag hade nog inte orkat med nån längre runda ... inte om jag skulle dra på dom där bägge filurerna...

igår hade jag noll koll på vad alla gjorde.. jag var helt radarstyrd... totlat slut efter helgen..

jisses.. undras hur många jag missade o skälla på!!??

o ... vad hade matte för sej... hmm.... hon satt väl vid datorn ... hmm.. hoppas jag..

idag måste jag försöka hålla mej vaken så jag har koll på vad matte egentligen hittar på... hmm.. kanske hon har hittat ett nytt sovställe.... hon kanske sitter i solstolen o jag ligger på soffan o slumrar..

illa illa... vad är jag för bodyguard egentligen.. idag får det bli bättring... hmm.. inte så svårt egentligen.. o vara bättre än i går..

jaja... min aptit är tillbaka ialla fall... jag har insett att det är lika bra att äta sin egen mat... för matte o husse delar inte alltid längre med sej när dom har ätit..

nu mot soffan o lite vila......

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: