Välkommen hit till min blogg -

torsdag 9 april 2009

Påskpost

Påsken är här.. o jag har fått post... ett stoooort kuvert som luktar mega gott..

Matte hjälpte mej att öppna och talade om att det kom från min Fan-club i stockholm.. med änglamora i spetsen..


Det var precis vad jag behövde... tuggeben och....!!! tandrensningstugg.. perfekt.. jag älllllllskar dom tuggisarna.. för man luktar så gott ur munnen när man äter såna

jättetack till er i min fanclub.. jag är jätteglad och ska gå o tugga genast.. har redan ätit ett rensningstugg.... ska ge mej på ett tuggeben nu..

massor av slickar på nosarna..
Coky
den jättelycklige bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Så går det när du får arbeta,då reagerar din fan club. Påskkram på dig och slicka matte och husse från oss i Nynäshamn. Javisst inte Stockholm men vi vet ju hur förvirrade din matte är. Du förstår att Nynäshamn ligger 6 mil söder Om Stockholm och på långfredagen ska gubb gänget sjösätta Therese båt och mitt stora barnbarn Wilbur. Kram Änglamor