Välkommen hit till min blogg -

tisdag 14 april 2009

Kortvecka!!??

jisses va dagarna springer undan...i går var det tydligen måndag.. hmm. fast matte sa att det var en annan dag..jaja..det finns så mycket konstigheter här i världen..

vi har varit i husvagnen i helgen.... Zitas husse tog husses jour så min husse blev ledig.. o vilken helg!!!!!!!!!!!

sol o varmt o .. ja det var helt enkelt jätteskönt.. många polare var där.. o vi nosade o busade runt..

i söndags kom Mitzy o hennes matte o husse.. Mitzy är nästan 15 år och en pappillon... vilken brutta!!! hon försökte busa lite.. hon verkar vara rätt snäll.. på kvällen var dom i vårt förtält... först fick jag vara inne i husvagnen.. så att mitzy kunde nosa runt utan att min stora yviga kroppshydda skulle skrämma henne.. men sedan var jag också ute i förtältet.., jag frågade mitzy om hon ville ha ett tuggeben.. men.. hon sa att hon hade lite svårt att tugga på såna saker.. det var mest för ungdomarna sa hon..

det har varit jättemycket frisk luft hela helgen.. vi har varit ute nästan hela dagarna .. så när jag kom hem i går så gick jag helt i däck.. jag har knappt orkat äta..

i fredags var vi hos Saga... hennes människobror fyllde år... o där var helskön stämning.. jag fick en egen pläd att ligga på.. och jag visade verkligen h ur duktig jag var.. jag kunde ligga på pläden o kolla när dom andra åt.. Saga låg snällt i sin korg.. fast vi kelade lite då o då o bet varandra o busade lite.. det måste man ju göra...

det tog verkligen på krafterna.... jag ska lägga upp foto sedan när matte hittar sladden.. den ligger hos pysslingen sa hon.. hmm...

nu ska jag vila ut...

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: