Välkommen hit till min blogg -

tisdag 28 april 2009

Redo för sommaren

nu är jag nyklippt och det blev jättebra.. matte sa till om att jag skulle snaggas ordentligt o kort blev det..  men jisses va skönt det var

DSC01062

detta foto är nytaget. för ett par minuter sedan .. ungefär...  snygg va??!!

här kommer ett par foto från i går när jag var ute på gräsmattan o busade runt....

DSC01057

DSC01060

Matte var i gång med mobilkameran.. o här är ett foto hon gillade...

DSC01056
plommonblommor.. hmmmm.. när det finns jyckar o fota??!!

vi gick en lång sväng i går förmiddag .. innan jag var hos frissan.. matte travade glatt på o var faktiskt jätteduktig.. hon drog knappt på hela rundan... men när vi kom hem så sa hon ett antal fula ord.. jisses... vilken olycka... hon hade glömt starta sin stegräknare......... hmmm.... så onödigt o gå en så lång runda va??!! om man inte räknar sina steg??!!

jaja.. hon traskade nog på en del när jag var hos frissan.. för hon hade fyllat bilen med ... växter.. hmm... mysigt ju??!! vad ska hon med alla dom till... som glömmer att vattna.. hmm.. aha.. ersätta dom som redan gett upp.... ska vara ute sa hon.. blommorna alltså.... ja??!! behöver nog inte så mycket vatten... o det kommer ju regn i bland.. aha.. så det var hon som såg till att det rengade i natt??!! torra blommor.....

jaja... det blir nog kanske ok med det oxå....

nu ska jag vila en stund... jag har sett till att husse kom i väg till tisdagskursen .. o matte har fått sitt kaffe... katterna är inne o på sina platser.. o ja.. då är det väl bara till att tassa iväg...

mot soffan ------>>>>

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Summer sa...

Du blev jättesnygg efter klippningen.