Välkommen hit till min blogg -

torsdag 16 april 2009

Jagat katt = arg matte

suck o stön.. jag kan bara inte låta bli...

det är en last jag har.. det här med att jaga katter.. det rycker i mina ben o öronen stänger till... är jag då en kattjagarholic???? oj oj oj....

igår var vi inne o hälsade på saga på jobbet... o jag var snäll men väldigt ... hmm... osnäll på samma gång.. jag menar.. jag uppförde mej.. men sedan fick jag en gummianka o leka med av sagas människobror.... en sån som piper..

o jag är ledsen... men jag tog visst dö på den där ankan.... bet liksom halsen av den... ett par gånger.. o sedan rev jag ut innehållet.. matte blev lite arg på mej.. men.. åhh.. Saga det var inte meningen.. jag blev så till mej av den här ankan att jag bara tuggade o tuggade.. jag ska se om jag kan hitta en liknande nånstans åt dej.. du kanske vill ha en riktig .. det finns.. nääää.. jag får inte ens tänka tanken... jag måste bli snäll hund nu...

jag börjar genast.. Coky.. gå genast o lägg mej i korgen.. sesså marsch pannkaka.. hmm.. mat??!

Coky

den bloggande cockerpoon

2 kommentarer:

Emma sa...

Haha, vad roligt att läsa :)

Anneli sa...

Jag älskar din blogg. Du skriver så roligt.Många skratt får man genom att gå in och läsa om alla upptåg.