Välkommen hit till min blogg -

torsdag 9 april 2009

regn sol regn sol...

sååå skumt väder det är.. matte säger att det är aprilväder...

jaja.. väldigt underhållande..

i går så kardade madde min päls på gräsmattan.. massor av byggmaterial till pipparna sa hon..

hmm.. gillar dom min päls att bygga med.. ja sa matte.. dom lägger sina ägg i sina bo.... o sedan blir det små bebisar... jisses.. ska min päls bli barnvakter nu elller??!!

i går kväl var vi så genomsvettiga jag o matte så vi gick ner o duschade.. det är mysigt att duscha.. först så spelar jag lite svårflirtad.. men jag gillar att duscha så jag brukar inte kunna motstå nån längre stund..

sedan är det det där med att torka.... man kan nog tala om high speed i det läget..

haj o baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: