Välkommen hit till min blogg -

torsdag 2 april 2009

Grillkväll

igår kväll grillade vi.. kött lax och korv.. gott som bara den.. Sandra o Niclas kom hit och åt..  Jag tror att Niclas glömt o mata Sandra ett tag.. för hon var verkligen hungrig.. o förkyld..  hon har influensa..  men hon orkade ändå busa lite med mej.. coolt

vi satt inne o åt men sedan satt vi lite ute o pratade.. o kollade folk.. såååå härligt med vår...

idag så lyste solen redan tidigt... jag råkade väcka matte.. kvart i nio.. hmm.. o sedan ringde telefonen.. o då var det ju bra att hon redan var vaken.. eller hur??!!

igår var jag ute o gosade lite på gräsmattan.. det är så härligt att rulla sej i gräset.. eller mossan på baksidan...

jag kände faktiskt för att göra som Ronja Rövarsdotter... vårskrika.. jag gillar våren.. det liksom spritter i benen.. alla fyra på en gång...

vi var o handlade i går jag o matte.. jag tog matte med upp till djurtillbehörsaffären.. där kollade vi på halsband till mej.. o vi hittade ett.. i läder.. med antikfärgad kedja.. o små hjärtan på...

det finns massor av kul i den affären o det är en affär som jag oxå får vara i.. o där finns massor av tuggegott.... jag fick ett litet??!!! tuggeben... jaja.. bättre än inget alls....

nu ska jag ut o sola...

haj o baj

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Okey vi får ha ett möte i fan-cluben Coky´s vänner. Åter kommer kram Änglamor