Välkommen hit till min blogg -

torsdag 5 februari 2009

vitt ute!!??!!

här låter man matte ha sovmorgon en enda gång o vad händer???!!! jo det kommer snö i massor under tiden.. den fanns inte i dom mängderna nar jag skickade iväg husse till jobbet... man ser inte ens var hans jobbebil stått.. det är helvitt där ute...

i går kväll tog jag och husse med matte på en liten promenad.. vi tyckte att hon behövde lufta sej lite.. hon var rätt duktig.. drog inte i mitt koppel så mycket..  det har blivit enhel del soffliggande för min o mattes del på senare veckan.. hmm.. matte säger att hon sympativilar med mej.. hmmmmmm... jaha.. o varför ska hon inte ha nån tratt då för??????

igår när jag o matte var på gräsmattan en stund så fick jag springa lös lite .. för första gången på en vecka fick jag springa av mej lite.. det var jättehärligt.. jag har inte racat av mej på över en vecka.. har ju varit tvungen o hålla mej lite stilla hmm.. säger dom......

ja det är mysigt att ligga stilla oxå.. det gjorde vi i soffan i går.. jag låg på mattes ben.. vi hade det jättemysigt.....

nu ska jag nog ta o ligga lite mer på mattes ben.. så jag vet var hon är.. för nu ska hon sätta.. hmm.. lägga sej vid datorn som står på soffbordet ... o då kan vi passa på o vila lite... till

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: