Välkommen hit till min blogg -

tisdag 24 februari 2009

Mycket att göra dag..

ja en sån dag är det idag.

jag ska till frissan... trevligt ställe... där bor en hel flock med spaniels.. Saga går oxå dit o klipper sej..

på tal om Saga... hon var här i går.. hon var först o fick en spruta .. två-årssprutan tror jag det var.. o sedan kom dom inom här så jag fick trösta henne.. härligt.. vi sprang runt o jönsade oss lite.. småbusade.. o hon fick lite mat.. jag sparade en bit torrfoder från min frukost som hon fick..  hon upptäckte oxå att vi hade katter.. hon stod o stirrade på Mysan.. men mysan tyckte inte alls att det var roligt. för hon väste och slog efter Saga.. ähh sa Saga jag är van.. o så visade hon mej en liten reva på nosen som hon fått av Måns..

jag skriver mer när jag varit hos frissan ... o då ska jag försöka få med nåt foto.. matte tog ett foto för en stund sedan.. hmm..

 

baj baj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: