Välkommen hit till min blogg -

onsdag 4 februari 2009

Helt otroligt!!!!

va många tidiga mornar det kan få  plats på en vecka..

idag är det onsdag och matte är uppe med mej o husse även idag.. ja.. nästan vid samma tid.. hon segade sej upp när jag var ute o morronkissade husse..

jag gillar när matte är uppe så tidigt.. det betyder att jag kommer att veta exakt var jag har henne... jepp. mycket riktigt.. på soffan!!! o jag kan ligga o mysa i hennes knäveck... härligt.. fast det hade varit mysigare om jag hade varit otrattad... fast jag har vant mej rätt bra med tratten nu.. är väldigt skicklig om jag själv får säga det.. jag känner mej nästan som stålmannen när jag flyger upp i soffan... fast.. jag har tratten runt huvudet i stället för ner på ryggen.. jaja.. man ska ju inte härma efter så jag har min egen stil...

husse säger att han inte märker när jag kommer upp i sängen på natten.. aha.. säger matte då.. hmm... jag försöker i allafall vara tyst.. fast dom har satt väggen i vägen för mej.. o hyllan ovanför sängen den är på helt fel plats för tillfället. men ok.. husse märker ju inte att jag tassar upp...

när jag kom upp i morse så låg mysan i soffan. hmm.. o matte satte sej o kelade med henne.. hmmmmmm igen... i vår soffa??!!!!??!! matte o en katt.. hon tänker verkligen inte på att hon är allergisk mot katter...

nu har husse åkt till jobbet så jag ska ta o trycka ner matte i soffan... hon har fått sitt morronkaffe så hon är rätt lugn nu..

haj o baj leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: