Välkommen hit till min blogg -

onsdag 25 februari 2009

så var det klippt - igen..

Hejsan allihopa

DSC01027

Jag var hos frissan igår... o lovade visst att ni skulle få se lite bilder....

här kommer ett före o ett efter...

DSC01025 DSC01028

lite skillnad va?? från jycke till hund..  Dog make over !!!

det är skönt att vara nyklippt.. man känner sej så vuxen pånåt sätt.. matte säger att jag ser mycket vuxnare ute.. när jag är långhårig så ser jag vansinnigt busig ut.. 

det är lättare att ha kort päls.. mindre för matte o borsta.. o vi behöver inte bli ovänner så ofta..

matte körde mej till frissan.. o sedan skulle hon i väg o handla.. hmm.. jag är lite orolig för henne faktiskt när hon ska iväg ensam.. hon sätter sprätt på pengar.. o mycket riktigt. hon hade handlat....

mat... jaja inget onödigt med det för där var lite tuggegrejor till mej .. sedan hade hon varit på apoteket.. jaja.. snormedicin.. bra o ha..  o sedan hade hon varit in i djuraffären.. o handlat en jacka åt mej .. i vindtätt vattenavvisande material.. o den var jätteskön o ha på sej.. det var röd..

nu ska jag jaga katt

baj baj

Coky den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt! Håller med, du ser mycket mer vuxen ut nu när du är nyklippt. Det är bra att du håller koll på vad din matte handlar. Man vet ju aldrig vad de kommer hem med.