Välkommen hit till min blogg -

fredag 24 juli 2009

wow

i morse så var jag rätt seg.. gick direkt från sängen till korgen..

DSC01160

jag fattar inte hur man kan bli så himla trött.. måste bero på vädret.. o det är klart.. jag låg vaken i natt o vaktade matte för husse var iväg på larm..

matte tassade runt lite hemlighetsfullt nu på morronen.. hmm.. jag borde ha blivit misstänksam..

gissa vem som kom .. rätt som det var... utan förvarning..

jo

SAGA !!!!!

DSC01161

ÅHHH va glad jag blev.. men.. hmm..

vad hade hänt med henne..
hon såg ut som Saga..
hon luktade som Saga..

men..

hon uppförde sej inte alls som Saga.. hon gick runt o sniffade.. jag kastade mej framför henne.. men hon gick bara undan.. till sist så kände jag mej som matadoren i ferdinand..

hon struntade nästan i mej!!!

jisses.. Saga har blivit en TANT !!!

värre tantvarning har jag nog inte varit med om.. hon uppförde sej ju som Jonna..

jag gjorde allt för att få igång henne.. men det funkade inte alls..

nähä sa matte.. idag fick jag inte golvet sopat.. hmm.. när vi busar så brukar dammråttorna flyga ...

 

nu ska jag vila lite igen..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: