Välkommen hit till min blogg -

torsdag 23 juli 2009

Ja det är tooooooorsdags morron...

o här ligger jag o slöar till...... *nynnar trött*

det är ett otroligt tråkigt väder ute idag.. jo jag såg det när jag var ute o kissade husse i morse innan han skulle åka till jobb..  då sa jag till honom att jag skulle se till att matte gör så lite som möjligt idag.. för det är ett soffeväder.. jaja sa han.. bara jag får middag.. klart sa jag .. middag måste vi bara ha..

så.. mina planer för dagen är.......

SOFFAN

jag har redan legat där en stund.. men matte har sprungit omkring. jag har haft noll koll på henne...

det var först när kaffet var klart som hon satte sej ner.. efter att ha hämtat middagsköttet i frysen.. under tiden muttrade hon vilt.. handla idag.. nänä.. jag vill inte gå ut... hmm

jaja.. det var precis vad jag tycker ju.. bra..

ute bara regnar det hela tiden.. många stora droppar..

jisses.. var kommer allt regn ifrån?????

nu ska jag gå o lägga mej o pilla lite i navelluddet

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: