Välkommen hit till min blogg -

onsdag 22 juli 2009

jippi

igår var Miro, Figo o deras matte här ... jisses va kul o träffa grabbarna igen.. speciellt Miro.. jag hade hans fulla uppmärksamhet i går.. härligt.. vi snackade igenom det här med Ronja o han sa att han egentligen inte brydde sej om henne. fast hon varit som ett häftplåser.

det blev ingen långpromenad i går med matte.. honhar ont i fötterna.. jisses vilket gnäll det är på henne.. hmm.. vi gick bort till containrarna.. sedan ville hon hem igen.. jaja.. jag var ju klar med vad jag skulle.. o kunde sova gott sen..

jag var ute o busade lite på min gräsmatta i går kväll.. det är så härligt att rusa av sej när alla humlorna gått o lagt sej..

hmm

humlor.. var bor dom egentligen?? när dom inte sitter på klöverblomorna på vår gräsmatta??

jaja.. matte fick plockat lite sniglar oxå i går kväll.. men hon pep över att hon hade glömt sin ficklampa.. o det var lite väl mörkt för att plocka sniglar.. men jag lät henne hållas så jag kunde springa av mej..

nu ska jag fortsätta vila lite.. man vet ju aldrig vad dagen erbjuder..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: