Välkommen hit till min blogg -

torsdag 30 juli 2009

Gnällig matte bläää

matte vaknade o gnällde i morse.. ont.. ont i ansiktet.. hmm..jaja.. det förstod jag väl.. men vaddå???? så som hon skrynklat ihopa ansiktet de senaste dagarna när hon broderat så är det rätt förståeligt att det kan bli ett viss slitage .... i ansiktets muskler...  jag menar.. hmm... ja vad jag menar tar jag nog en annan dag..

vädret var helt ok. i går så jag tog med matte o husse på en liten promenad framemot kvällen... matte fick gå okopplad men husse fick hålla i kopplet.. o mycket riktigt.. rätt som det var så lät det om hans sökare.. fast.... då var vi precis hemma..

sniglarna struntade vi i i går kväll.. för torrt sa matte.. jaja.. inte lönt o säga emot henne.. så jag gick o la mej i stället..

här kommer några foto.... som tagits nån av de senaste dagarna..

DSC01164 DSC01165

DSC01166 DSC01167

titta nog på dessa bilderna.. för på måndag ska jag snagga mej..

 

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: