Välkommen hit till min blogg -

fredag 10 juli 2009

Lägesrapport

igår kom Jonna.. åhh hon är så söt.. jag har saknat henne... lite.. honhade lite ont i benet sa hon.. hade jagat iväg en främmande katt från sin matskål där hemma.. jisses.. finns den där främmande katten överallt??!! den brukar ju vara där hemma oxå o snylta.. hmm...

i går kväll när vi satt hemma hos Jonna o fikade... rackarns så gott kaffebröd det fanns där.. hmm.. dom försökte lura mej att det var slut.. men jag luktade nog att det fanns lite till.. fullt så lättlurad är jag inte..

vi satt o smidde lite planer inför när Figo o Miro o deras husse o matte kommer.. jag o jonna är snart klara med bordsplaceringarna.. o aktiviteterna.. vi tänkte att dom skulle få.. hmm nänä.. inte värt o skriva det här inne.. matte o jonnas matte har lite aktiviteter för figo o miros matte oxå.. men.. jag tänkte inte skriva det här ännu.. man vet ju aldrig.. bloggen är ju allmän... "no privacy" här inte..

idag kommer Shadde o Lisa..  det ska bli jättekul.. 

i går kväll.. ja lite då o då hela dagen så regnade det.. ja då menar jag regnar.. jisses va vått det kom uppifrån... nästa gång funderar jag på om jag inte ska ta med mej shampoflaskan ut.. regn ska ju vara bra för håret har jag för mej att matte har sagt nån gång.. det är därför som husse får gå ut med mej.. hon tycker att hennes hår är som det är.. jaja.. ni vet.. mattar kan ju vara .... som dom är.. hmm

nu måste jag pysa.. såg ett par nya jyckar som jag måste snacka med..

bye bye

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: