Välkommen hit till min blogg -

onsdag 14 juli 2010

trevlig middag

i går var vi på middag hemma hos Jonna.. o nu menar jag hemma hos henne.. itne i husvagnen.. utan i stora huset.. jag gillar det huset.. många ställen o snusa på.. fast jag lyckades inte lokalisera katten i går.. jag kände att det fanns en sån.. men.. ja jag hade ju nästan hela tiden nån hängande i kopplet för dom litade inte på mej..

Miro åkte på koppel han oxå.. för han var ute o gjorde stan 2 ggr innan vi kom hörde jag.. fast han berättade för mej att han suttit runt husknuten för att kolla hur lång tid det tog för folket att upptäcka att han var borta..

sedan hade han pratat med grannjycken oxå .. trevlig filur sa han…

när vi åkte hem så åkte vi förbi Sagas stuga.. tjusigt stumpan!!! jag kommer att hälsa på .. några meter ner till vattnet.. där kommer ni få det jättefint!! det bästa av allt.. en glasskiosk precis intill… härligt..

nu ska jag vila mej lite.. tänkte kolla senare idag om inte Ester o hennes matte ska ut o gå en liten sväng.. kan vara bra träning för våra mattar.. dom behöver lite social träning..

oj.. jag måste ju spana lite på dom nya camparna oxå .. måste hålla koll på dom…. o jag känner på mej att det kommer fler idag…

Coky

den bloggande coclerpoon

Inga kommentarer: