Välkommen hit till min blogg -

lördag 17 juli 2010

jahajaja

nu har matte skaffat en ny mobil.. en liten sak.. den där som dom visar på tv reklamen.. rätt söt faktiskt..

det tog ett tag innan hon fattade hur den funkade.. lite missade samtal o sånt.. men det är väl smällar man får ta.. hon är nöjd och håller sej sysselsatt

kameran vet hon i allafall hur den funkar

DSC00011
här är jag på insidan när dom andra sitter utanför och fikar.. lite taskigt om jag får säga det själv.. men.. jag fick oxå smaka…

DSC00008

matte har fullkomligt jagat mej med kameran..

DSC00021
här håller jag på att frosta av kylen i husvagnen..
DSC00023
det gick snabbt om man andades lite på isen..

DSC00004
ser ni saken som jag har runt min hals??!! det är en antiskall..grej.. när jag skäller så puffar den en liten dusch av citronparfym eller vad det är.. så jag skäller inte när jag har den på mej..

varför undrar ni kanske… ska en så här otroligt underbar cockerpoo ha nåt sånt runt halsen……. jo därför att denna … otroligt goe jycke .. skäller på dom stackars barnen som går förbi.. tycker husse i allafall…

men vaddå??!! jag vill ju bara hälsa på dom.. o hålla efter dom lite.. man får ju inte leka med vad som helst här på campingen.. och man ska inte vara elak mot sina syskon heller.. det är då jag skäller..

idag kommer Figo o Miro med sin husse o matte… det ska bli megaroligt .. jag o Miro kan busa hur mycket vi vill..

nu ska jag vila en liten stund innan dom kommer

han o gobaj leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: