Välkommen hit till min blogg -

tisdag 13 juli 2010

folk i långa banor!!

jisses det kommer ju nytt folk hela tiden..

mitt i en regnskur kom det en flock som visades runt av stackars lilla tösen i receptionen..

ja vi har faktiskt fått lite regn… men bara lite….

i natt kom det lite och i dag på förmiddagen kom det en skur.. och alla ser lika glada ut ändå..

det är kul när det kommer nytt folk… för dom måste jag ju snacka lite med.. matte säger att man inte får skälla men vaddå??!! jag skäller väl inte.. jag kallar på dom.. vill ju nosa av dom för att se vad det är för några..

nu ska jag fortsätta min spaning… matte tror att det kommer att komma nytt folk hela dagen…

o vi som ska till Jonna.. hmm.. jaja.. men jag säger åt mina mjukispolare intill att dom håller ställningarna under tiden vi är borta…

Bye bye

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: