Välkommen hit till min blogg -

fredag 23 juli 2010

åh åh va skönt med värmen….

jisses va gott det är med värme… ja inte behöver man frysa här inte…

fast.. jag funderar över om jag inte ska ta av lite av pälsen.. lite svettigt emellanåt när man rör på sej.. fast.. man behöver ju inte röra på sej när det är som varmast…

igår var Figo Miros brorsa här igen… o han hade sin tjej med sej…. han brukar alltid busa med mej.. det gör Jonnas husse oxå när han kommer .. vi brukar muffra lite på varandra… trevligt!!

nu har vi fått nya grannar.. en holländsk familj… med ett megastort tält.. o ett litet.. dom har två barn som man ser.. o ett på väg.. minst.. mamman går o läser sin bok.. rätt skickligt om jag får säga det… inte många som klarar av det.. måste vara en spännande bok..

ikväll ska vi äta räkor.. gott gott.. ja för dom som äter kattmat så.. själv så ska jag nog ha lite snacks o tugga på..

matte säger att jag får följa med henne .. men är det för mycket bus så går vi hem..

jag känner att min matte börjar bli trött… ska bli skönt att få hem henne så vi får vila upp oss lite.. fast då kommer jag nog sakna Jonna o Ester o DagOtto o Morris…

matte sa att mjukisflocken måste komma o hälsa på oss så att vi kan leka alla tre på vår gräsmatta.. vi hade ju jättekul sist vi busade tillsammans allihopa.. det var i vintras.. när vi var o hälsade på dom hemma..

nu ska jag spana..

drick mycket vatten allihopa.. o ät glass.. det är gott.. min favorit är Engelholmsglass… sommar heter den..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: