Välkommen hit till min blogg -

tisdag 20 juli 2010

Sommar

det är såå mysigt med sommar..

man sitter ute länge på kvällarna och man grillar nästan varje dag.. gottigott gott

denna veckan har vi storfrämmande.. Figo o Miro är här.. o vi har jätteroligt.

häromkvällen så satt vi ute jättelänge o då bestämde sej husse för att testa sitt nyinförskaffade tak..

DSC00031

alla skulle ju naturligtvis hjälpa till.. Paktikanten .. killen som är ett lysande exempel… är min polare.. fast jag aktar mej för hans fötter.. för han kan inte sitta stilla en sekund…

DSC00035

här grillas det korv.. o hamburgare…

DSC00038

o i går så var Figo o Miros storebror här och fiskade.. o han fick upp en firre som dom genast kastade upp på grillen o sedan avnjöt..

vi var massor av folk här i går.. Figo o Miros andra brorsa var oxå här.. o hans tjej .. o min syrra Sandra o hennes Niclas.. vi hade jättetrevligt..

det har kommit nytt folk här .. mittemot oss.. o dom har en liten nytillverkad jycke.. en liten valp med andra ord.. jag ska se om vi kan ta ett foto på den.. den är jättesöt.. har sin mamma med sej o hon är lika söt hon..

nu ska jag äta frukost med min husse sedan ska jag sola mej lite innan jag vilar.. lite..

ha det bra i värmen o tänk på att dricka mycket.. vatten…. eller yoghurt.. det är oxå gott ..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: