Välkommen hit till min blogg -

måndag 12 juli 2010

Jisses då.. här händer det saker!!!

en del har kört o en del har kommit.. det är underbart med campinglivet..

i går så var “hon som alltid fiskar” med sin familj.. det var härligt att få återse dom.. grabbarna var lika coola som förra året o jag tror att dom kom i håg mej.. jag muffrade i allafall varje gång jag såg dom..

det har kommit mer coola typer.. dom med den jättestora husvagnen .. kom oxå i går.. dom kommer jag oxå i håg!! matte sa att dom har varit här i många år.. hmm sa jag.. såååå länge.. nä inte så länge sa matte… jag menar att dom varit här varje år ett tag .. varje gång.. krångligt?? ja sa jag mycket.. det är ju lite varmt idag oxå..

Jag och Ester har träffats i kväll.. matte filmade oss..

ja här händer det stora saker varje dag.. vi träffas borta vid stora björken ibland och äter glass…

men jag saknar min Jonna lite.. fast.. matte sa att vi kommer att träffas i morron… o då kommer nog Figo o Miro oxå.. coooooolt..

vi ska hem till Jonna o äta middag.. jag undrar vad det blir för nåt.. hoppas att det blir grillat för det är jag svag för… jag gillar Jonnas mattes mat…. men det vet hon redan.. o jag kan slå vad om att hon flinade när hon läste det….

nu ska jag o matte ladda in filmen som matte tog på mej o Ester..

haj o gobaj.. leverstapaj…

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Yoda sa...

Ni verkar att ha jättekul tillsammans du och Ester. Kolla in vad min son Romeo gjorde när vi var på landet i helgen. Han är inte klok!