Välkommen hit till min blogg -

onsdag 2 december 2009

Power walk

ja jag kände för en power walk idag på morronen.. när jag vaknade.. vid 8 tiden.,, men efter en koll på matte så insåg jag att skulle det bli power så var det inte med henne,.,

så..,,

jag ringde till Sandra.. o hon är ju med på det mesta.. visst sa hon.. jag kommer snart bort o hämtar upp dej.,.

o det gjorde hon.. fast hon var rätt isig i ansiktet när hon kom.. kallt sa hon..papper.. näsan rinner…. jaja sa matte.. det töar när man kommer in.. o gav henne en hushållsrulle..

sedan gick vi iväg.. Sandra o jag.. kul tänkte jag .. en megarunda i power fart..

hmm..

men där bedrog jag mej..

för,,,

Sandra blev nog ltie sur när jag var tvungen att sätta mej.. hon fick fram “svarta påsen” o plockade upp.. hmm muttrade hon . o så var det hemåt igen…

tänker inte bära med mej det där..

jaha.. men det blev nästan power walk på vägen hemåt.. i allafall fram till hundlatrinen…

när vi kom hem så kollade jag att matte hade uppfört sej.. o jaja.. hon satt ungefär där jag lämnade henne…

jag börjar inse att matte kan klara sej utan mej .. iallafall ett par minuter..

nu ska jag vila en stund..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: