Välkommen hit till min blogg -

måndag 7 december 2009

Färdigt..

ja äntligen så börjar vårt kök se klart ut.. jag o husse har jobbat ordentligt på det..

IMG_2681

o igår.. så sa jag till husse att matte nog behövde piffas upp lite. hehe.. så han åkte o köpte en diskmaskin.. jaja.. den klär henne rätt bra…. o bättre blir det nog när den kopplas in .. för just nu står den mitt i köket..

jag undrar.. kan man diska katter i en sån?? man bör ju inte göra det i tvättmaskinen har jag hört för dom blir så toviga i pälsen.. hmm nä tror inte jag vågar prova .. för den kan bli repig innuti..

vi har som sagt haft fullt upp.. i helgen,, så jag har inte hunnit o skriva så mycket..

i morron ska jag åka till frissan.. matte säger att det får bli sista gången.. sedan kan vi själv fixa till det.. hm.. jaja.. jag får väl ringa till mjukisgänget.. deras matte kan såna saker..

frågan är om det inte kan bli lite kallt o klippa sej just nu.. jag får nog skaffa en tjockare jacka.. matte skulle sy en för nån månad sen.. men.. hon verkar ha glömt bort det..

jag har kollat mot Mogge varje dag men har itne sett honom. tänkte att vi kunde busa till det lite..

jag får väl gå över i morron när jag kommer från frissan o visa så fin jag blivit…

nu ska jag gå o sätta mej vid fönstret o kolla om jag kan skrämma vettet ur nån katt som försöker gå in.. o sedan i eftermiddag när matte mjuknat till i kroppen så ska jag ta ner henne i duschen.. tänkte att vi skulle duscha tillsammans idag.. eftersom vi .. jag. ska o fixa pälsen i morron o då vill man ju vara ren..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: