Välkommen hit till min blogg -

tisdag 17 november 2009

vattenlösligt??!

I går kväll sa matte att hon tyckte att hennes hår såg såååå tråkigt ut så hon skulle färga det. hmm.. tråkigt??!! ja det kunde väl inte bli värre.. hmm eller??!! ja hon färgade sitt hår.. men var inte riktigt nöjd såhon gjorde det en gång till i morse… hmmmm… fåfäng??!! njae… man jag fick en liten ide…

kan matte så kan jag..

så när vi hade gått en sväng så sa jag att jag behövde springa lite mer.. på baksidan..

yeahaaaaa,,,

DSC01328

ser ni hur jag försöker stå emot??!!

DSC01329

detta är en lerpöl…..

DSC01330

detta är jag….

DSC01333

detta är oxå jag..

vill ni veta hur det gick till??



behöver jag tala om att jag var tvungen att duscha efter detta.. hmm.. o all min lera rann av mej.. vattenlösligt.. inte alls som mattes hårfärg...
men.. kul var det.. nu ska jag sova ... har kört runt med nosen i sängarna nu o ska kura ihopa mej i korgen o bara ta det lugnt.. en liten stund...


Coky
den bloggande cockerpoon..
pssst.. Edina.. vi kan dela på Mogge... jag bor närmast.. men du träffar honom oftare än vad jag gör...

Inga kommentarer: