Välkommen hit till min blogg -

onsdag 18 november 2009

storm

jisses kompisar.. vilken tur man går kopplad......
jag o matte har precis gått kvällsrundan,, hmm vi sprang en sväng.. jag gjorde vad jag behövde o vi vände.. jisses då gick det i slowmotion,, o ett par gånger när jag försökte skutta fram så lyfte jag... matte svor... o var våt i ansiktet.. vet inte om det var regn eller tårar??!!??!!
när vi kom hem så släppte matte in mej,, o rusade tillbaka ut igen o räddade sitt gamla köksskåp..
hmm... trodde itne hon ville ha det..
nä sa hon när hon kom in... o jag är nästan helt säker på att inte våra grannar heller är så värst intresserade av det i morron bitt ... när det ligger hos dom...
... när vi gick ut så var trädgårdstunnan på väg ... nånstans.. jisses..va det stormar..
jaja.. nu har jag gjort vad jag behövde... o ska inte gå ut igen..

hoppas ni har det bra i blåsten..
haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky
den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: