Välkommen hit till min blogg -

tisdag 10 november 2009

Höst o regn

det är sååå tråkigt väder.. inget man vill gå ut i direkt.. det blir snabbisar på gräsmattan..

ok när det är vått på gräsmattan.. sånt vatten som redan ramlat ner omman säger som så.. men jag gillar inte när det kommer uppifrån… det förstör ju frillan.. då vattenkammar jag hellre mej genom att köra runt på gräsmattan.. då får man ju lite extra slingor.. av lera.. cooolt

jag har visst glömt att lägga upp bild på campingens senaste lille valp..

Smulan

DSC01300

en charmig lite sak säger dom.. Lisa gillade inte alls henne.. konkurrans kanske?

sedan har jag lite foto från i söndags.. när vi var hos Saga en stund.. hon släppte loss denna gången.. hade varit ute o gått med sin husse.. kom hem helt lerig.. jisses…. va tar åt den tjejen??!!

DSC01306
det är kanske lite svårt o se på den bilden.. ska se om jag hittar den när jag höll fast henne när matte fotograferade…

DSC01310
nä där var hon för snabb….

DSC01308
där lyckades jag hålla i henne…..

vi åkte dit o överraskade dom… så jag var redan där när Saga kom hem… så jag hann med att leka med en del av hennes saker….

nu ska jag leka med mina katter.

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: