Välkommen hit till min blogg -

lördag 14 november 2009

Förlåt.. Förlåt…

men jag har haft lite att stå i..,., jag har haft fullt upp…

jaja.. jag vet..undanflykter.. några rader tar ju ingen tid att skriva..

men….

här är en av orsakerna..

DSC01324
jag är hemma hos Mogge o leker på denna bilden.. jisses vilken go kille!!

ja det är han som redan är svart.. jag blir bara lite grådaskig när jag blir lerig.. men det verkar inte synas så mycket på honom…

vi har jättetrevligt när vi träffas.. sist så hade jag en liten lektion om hur man slaktar en kastboll… 
ja typ hur man klär av en tennisboll.. jag får göra sånt när inte matte ser… för hon är såååå känslig..
men hallå!! det är väl inte nåt som bollen känner??!! eller??!!

Jag var inne o spanade lite i deras uterum oxå… om där var nåt bra lektionsobjekt…

Matte säger att jag inte får lära lille Mogge en massa skräp… hmm.. men hallå??!! snart ska vi ha kursen jaga katt… det ska bli spännande.. jag har inte bestämt vilken av katterna vi ska ta… ännu…

nu ska jag ner o springa ivägen för husse som håller på i köket..

nä…

han lagar inte mat.. han fixar till det… dom ska visst måla…. o ta bort bänken där katterna brukar äta.. hmm…

här händer det saker…

jag undrar….

var ska katternas mat stå??!!

dam.di.dam.dam.daaaaam… ja ungefär så brukar det väl låta…

haj o gobaj.. leverstapaj…

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Edina sa...

Men Coky. Inte planerar du väl att ta kisarnas mat?
Det gör aldrig jag, (ljuger).
Bara så du vet! Mogge är MIN kusin, men bara din kompis.

Ha det gott:)