Välkommen hit till min blogg -

fredag 6 november 2009

Ny tjej!!

ja idag träffade jag en ny tjej.. Edina heter hon..  här är deras hemsida http://hem.passagen.se/dazzlingflash/

hon är svart o jättesöt.. vi träffades inne hon Mogge.. på hans gräsmatta.. vi träffades innan på gatan.. nosade lite på varann o sedan gick vi över o kollade in hans gräsmatta.. jisses .. han hade leksaker… men jag aktade mej noga från att bita på nåt… vill ju inte verka så framfusig vid första leket…

Edina var med.. men hon fick inte springa lös med mej o Mogge samtidigt. hon hade haft benet brutet men det var ok nu.. men hon skulle ta det lugnt.. lite feg var hon .. men.. ja när dom träffar en sån som mej första gången.. hehe..

Mogge var däremot tuff som bara den… härlig kille den.. det märks att han är pudel..jag känner igen en hel del från mej själv i honom… fast han är ju mycket mindre.. 

har ni märkt en sak.. detta är andra gången idag jag skriver.. hmm.. jisses.. men jag var ju bara tvungen att beretta…

nu ska jag kolla hur fort Mysan kan springa.. lägger mej på pass på mattan..

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Edina sa...

Tack själv Coky för att du inte skrämde mig, jag som är en sån mes.
Hälsningar från Edina:)