Välkommen hit till min blogg -

torsdag 26 augusti 2010

va??!!

Inget regn?!! konstigt.. det har ju regnat tillofrån de senaste dagarna..

fast.. molnen är ju här..

solen lyste faktiskt lite tidigare.. och då passade jag på att ta med matte ut.. tyckte att det var dags för att lufta av henne lite.. idag behövde jag ju inte oroa mej för att hon skulle blåsa ifrån mej.. eller.. att jag skulle blåsa från henne..

jag tog på mej min antidrag sele.. lika bra det så inte matte drar så förskräckligt..

åhh visst ja..

SAGAS HUSSE!!!! grattis på födelsedagen… ni är ju hmm nånstans.. där ingen ska veta o inte han själv heller… men jag o matte vi vet.. ungefär.. i vilken riktning.. o jag hoppas ni får tur med vädret!!

hmm var var jag nu igen. jo.. jag var ute o gick med matte.. o vi träffade inte en endaste hund.. inte ens Loke var ute.. men jag spanade lite efter honom.

o det blåste faktiskt mer än jag trott.. så jag traskade hem med matte igen  tänkte lägga henne på soffan o sätta en bok i händerna på henne.. så vet jag var jag har henne…

o sedan..

sedan ska jag krypa ner i soffan jag oxå.. o bara vila mej..

haj o gobaj.. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: