Välkommen hit till min blogg -

onsdag 18 augusti 2010

Tråkigt väder..

vädret är tråkigt.. mycket tråkigare än min matte.. o henne ska man ju inte direkt beskylla för att vara så rolig inte….

det är inte så roligt att vara ute o leka själv heller.. o kattfan kan man ju inte räkna med..

men.. matte sa att i helgen ska vi till husvagnen och då kan jag gosa lite med Jonna

o kanske med Ester.. .. henne kan man ju leka riktigt med…

i går så gjorde jag o min matte papper.. ja hon visste inte om att jag testade jag oxå.. vid sopspannen i tvättstugan i källaren.. nja.. hon såg visst det efter en stund.. att jag hade varit där .. menar jag..

jisses va ilsken hon var.. menjag slickade henne lite på näsan så blev hon på gott humör igen… det lönar sej att spela oskyldig..

här kommer en bild på mattes papper.. mitt papper kommer nog inte ut förrän i morron… hmmmm

papper (2)

nu skajag gå o lägga mej i soffan hos min matte..

bye bye

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: