Välkommen hit till min blogg -

måndag 9 augusti 2010

Jobbigt läge

jag har förstått att det är jobbigt läge på campingen….

något händer där uppe inget bra alls.. verkar det som… väldigt jobbigt om jag får säga det själv… människorna verkar jaga upp varandra… illa illa…

många blir ledsna o det vill inte jag … vad händer?!

Jag o matte skulle åkt upp denna veckan.. men matte verkar inte känna alls för det .. men jag får se.. kanske jag kan locka henne med kantarellerna.. vi måste ju kolla våra ställen…

i helgen har jag bara vilat.. har man kunnat nåt annat??!! det har regnat lite.. då o då…

nu ska jag vila igen.. innan jag ska göra ett försök att få med matte ut på en promenad… det var ett tag sedan vi var ute o gick… längesedan faktiskt… så jag skulle gissa på att hon är väldigt rostig på sina ställen.. själv håller jag igång med pudelryck på gräsmattan.. det är en form av workout. man springer o springer o försöker få alla fyra benen att hinna med.. väldigt svårt om jag får säga vad jag tycker.. sedan håller jag på med leksakskastning..

o jag har fått ut en tunnel som jag kan krypa genom.. coolt …. det är Sandras gamla Ikea tunnel berättade matte.. hon fick den när hon var liten.. o hon låg ofta i den.. ibland somnade hon där..

nu ska jag vila

haj o gobaj… leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: