Välkommen hit till min blogg -

lördag 14 augusti 2010

Regn o kanelbullar

igår bakade jag och matte kanelbullar. massor av kanelbullar.. små o goda… om ni undrar vad jag gjorde .. vad mina sysslor bestod av så..

jag var ivägen naturligtvis.. tassade fram därmatte skulle sätta sina fötter.. men det gick bra änså.. o när dom var klara frågade jag matte varför bullarna var så små??..

jo sa matte.. det blir fler då.. hmm

jaha men då får man ju ta fler då??? ja sa matte.. klart man får det..

ge mej då fem sa jag.. Glöm det sa matte.. men …. sa jag.. nä sa matte.. dom ska ner i frysen….

jaja.. jag fick ju smaka några smulor i allafall..

idag så regnar det.. tråkigt väder.. jag o husse skulle ha klippt gräsmattan.. men.. ja så började det som sagt att regna.. o sedan började det pipa i husses sökare..

o nu sitter jag här…

men

nu kommer husse tillbaka…

haj o gobaj.. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: