Välkommen hit till min blogg -

tisdag 2 mars 2010

vårdag

ja idag har det varit en vårdag. härligt…

jag tog med matte på en promenad i förmiddags.. tyckte att hon behövde luftas av lite.. hon blir så snabbt dammig… hmm

sedanhar jag haft massor att göra.. jag har spanat in nåt som jag vill ha.. en grävare.. jisses va cool den var..o den var i vår trädgård!! vi skulle haft den redan långt innan jul .. men.. det har ju inte varit väder till sånt..

ja vi ska dränera om runt huset.. och han som gräver har coooola grävare..

matte passade på att ta foto på sina snödroppar.. för dom står ju vid husväggen och lär nog .. som matte sa.. stryka med….

DSC01409

om hon inte orkar gräva upp dom vill säga..

matte sa att hon kanske samlar lökarna o stoppar ner dom nånstans där dom står bättre..

nu ska jag vila en stund .. det har varit en hektisk dag idag..

psssssttt… kollade ni på tv i går kväll?? simon o tomas.. dom där killarna som inreder olika ställen..

igår handlade det om Himmelska hundar.. ett hundcafé!! och jag har kompisar som fikar där ..

jag funderar över om inte jag ska be Elvis matte fixa nåt sånt på campingen.. vi är ju många jyckar där nu……

haj o gobaj.. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: