Välkommen hit till min blogg -

fredag 26 februari 2010

gräs!!!!!

jag har sett gräset!!!! jisses vilken känsla.. det var här ute.. på min tomt!!!

DSC01395

oj sa matte.. snön har krympt.. o visst hade den det..

härlig.. fast.. det var rätt så vått.. så jag fick inte vara på baksidan o springa.. nej sa matte.. inte bada ute.. känner du dej skitig så får du gå ner i källaren o duscha..

måste kolla sa matte o rusade runt huset så jag flög som en vante efter henne..

titta sa hon..mina vinterjasmin.. dom lever….

DSC01396

åhh sa matte.. snart vår.. åhh..

titta.. grönt.. o titta. snart gult.

jaja sa jag o drog med henne in igen… titta bara inte på dmi.dk där man kan se vädret.. hmm.. dom säger nog snö.. kallt.. vinter…

så jag stoppade ner matte i soffan igen.. under täcket.. bort med katten.. så lek nu lite med facebook sa jag åt henne..

för denna cockerpoon ska vila..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Katarina sa...

Åh, men vad fuskigt - har våren redan kommit till er!
Ha en skön helg!