Välkommen hit till min blogg -

onsdag 10 februari 2010

Mer oväder på gång???

Matte gnäller över att det nog är mer skräp på gång.. oväder menar hon då.. gnäller gör hon hela tiden.. ont.. mår pyton.. öhh.. jaja..nåt mer som jag vet om??!! hon fattar not inte att jag vet om när hon mår dåligt… ofta vet jag om det innan hon själv mår pyton… och då försöker jag få igång henne .. innanhon stelnar till helt menar jag..

Romeo… jag ska be matte ta foto nästa gång jag får till några ordentliga iskulor.. hehe..

IMG_2713

jag jobbar på dom så att säga.. fast dom smälter ju rätt fort…  hmm som tur är….
för att få till dom så bör det vara kramsnö ute….. det är lättast då…. tror jag… ja som sagt.. jag ska jobba på det…

igår så bad jag matte ta lite foto .. ok sa hon o plockade fram kameran och började fotografera..

IMG_2710

hmm en när bild på min katt Mysan… här kommer en bättre bild på henne..

IMG_2712
matte säger att det är en gammal dam..hon fyller visst 11 år till sommaren..

IMG_2725

här har ni mej.. jag letar efter en pinne jag vet finns där… nånstans…..

men jag tröttnade och gick o tog en ny

IMG_2727

här står jag och spanar

IMG_2729

sedan fick jag dra in matte… hon hade nästan frusit fast..

IMG_2738

nu ska jag vila en stund..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Katarina sa...

Han är så stilig! Är det en blandning av storpudel/cocker?

-Krya på dej matte!