Välkommen hit till min blogg -

torsdag 25 februari 2010

Tö idag..

hmm det är vått ute idag.. jag blev lite fuktig i pälsen när jag var ute en sväng med matte innan.. det kom uppifrån.. hmmm

 

fuktiga små läskiga isbitar..

matte säger att jag ska tala om att allt är ok här hos oss.. vi har bara haft lite mycket att göra.. det är därför inte jag har skrivit på ett tag..

vi har fixat till lite i gamla matrummet som numera är tv rum..

mysigt..

DSC01394

här ligger jag o softar lite på soffan.. tillsammans med Mysan..

matte satt mellan oss… lite butter var hon .. sa att hon gärna hade lagt sej ner men…… inte så lätt med så många djur i soffan… men Kattfan ville inte vara med..

jag fattar inte det..

Kattfan.. ja Mjau säger hon ju själv att hon heter.. kan man knappast ha i möblerade rum.. hehe.. henne har man att jaga

Jag o Matte har börjat lyssna en hel del på radio.. rätt cool musik tycker jag..  fast dom kunde ha fler vovlåtar….

nu ska jag vila ….

haj o gobaj. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: