Välkommen hit till min blogg -

måndag 2 februari 2009

WOW vilken natt!!

vi har sovit i sängen i natt.. behöver jag tala om hur gott jag sovit???!!! först somnade jag med huvudet..(läs tratten) härligt på husse... sedan gick jag ner... (läs.. nästan ramlade) hade lite svårt att hitta rätt ställning på golvet.. men efter ett antal varv så blev det rätt.. då muttrade husse.. kör inte under huvudet under sängen...... hmm nä kanske inte.. för så dammigt som där är o om jag skulle andas in.. jisses.. tratten .. ja ni vet ju hur såna funkar.. eller??!! om ni inte vet så testa.. vi har en stor tratt liggandes...

mitt i natten vaknade jag till och kände att jag ville vara nära matte o husse. så jag skuttade upp i sängen.. kollade läget o sedan la jag mej raklång... med huvudet neråt.. kändes som om det fanns mer plats för mej o min kompis tratten...

jag o tratten är nästan oskiljaktliga.. vi gör det mesta tillsammans. utom längre promenader. vi har tillomed lärt oss att ligga bekvämt ihoparullade i soffan..

Shaddes matte!!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! hoppas du får mycket leverpastej o korv idag!!

o GRATTIS lite försent till "han i husvagnen mittemotoss" han fyllde år i går... tror jag det var..

idag gick jag upp jättetidigt... var tvungen att få iväg husse till jobbet... hans hand har visst läkt klart nu o han kan jobba igen... och det betyder att han inte är hemma på hela dagen.... jag lyckades få upp matte oxå.. efter en kvart i duschen så var hon lite piggare... än en kronisk zombie.... nu har hon fått lite kaffe och fått på sej kläderna.. hmm.. o satt sej i soffan.. jaja.. då vet jag ju var jag har henne..

nu ska jag krypa ihop i soffan o gosa lite..

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: