Välkommen hit till min blogg -

tisdag 10 februari 2009

Snart

snart mycket snart har halva veckan gått...  på fredag ska jag sova över hos min äldsta människyrra.. Linda.. hon som King bodde hos tidigare.. jag ser framemot det.. tänkte ha med mej tuggeben o lite annat gott som vi kan snacksa på på kvällen.. jag vet att jag får ligga både i soffan o i sängen hos henne.. har jag tur så är Stein hennes kille oxå där.. då blir det precis som hemma.. jag kan ligga mellan dom på natten.. det blir säkert jättepoppis.. o sedan kan jag tvätta dom i ansiktena o öronen när jag kommer till.. jag ser verkligen fram emot detta...Linda saknar hund nu när hon inte har King hos sej längre.. jag undrar om hon saknar hund även när jag åkt hem??!!  jag har i allafall lovat att jag ska vara jättesnäll o uppföra mej.. o matte säger att Linda ska få lova samma sak.. hmm... vi har ju lovat att inte åka på raggarfesten??!!

igår fastnade min matte i ett spel.. det är husse som har visat henne.. hmm.. o åter hmm.. hon sombara brukar lägga patians .... kul muttrade hon o klickade sej fram.. skitkul.. bara jag vetat vad jag gör.. hmm.. jaja.. men det brukar hon väl aldrig veta??!! varför ska hon göra det just nu då för??!!

hon hade lite extra energi i går verkade det som.. hon startade dammsugaren uppe i sovrummet.. o där sög hon upp alla mjuka goa dammtussar som jag samlat på mej under en längre tid.. hmmmm... det som var så mysigt när jag stack under huvet under sängen.. jaja.. jag får väl samla igen ... sedan var matte helslut.. det var bara att putta ner henne i soffan o ställa datorn framför henne.. ont mumlade hon.. skitont.. dumt gjort.. ska nog inte städa.. aj....

nä vad var det jag sa.. låt bli mina dammtussar!!! sedan låg hon där o ajade sej.. o ibland klickade på datormusen.. såja muttrade hon ibland.. såja.. där fick vi poäng.. hops.. där försvann dom... hmm.. o vad gjorde jag nu då.. hmm.....

ja i såna läge så brukar jag lägga mej ner .. o sova....

nu känns det som ett sånt läge..

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter spännande det där du ska göra på fredag. Kan du inte se till så de tar lite bilder. Så man får se när du tänker försöka att ligga och sova mellan Linda o Stein. Jag tror inte att de kommer att tycka det är så där jättekul.